Met dit bedrag ondersteunen we Almere City Marketing (ACM). Dit gaat om een subsidie. ACM zet deze subsidie in om Almere op de kaart te zetten als stad waar het aantrekkelijk wonen, ondernemen en studeren is. Hiervoor voeren zij reclamecampagnes. Zij brengen vrijetijdsmogelijkheden onder de aandacht, waaronder het culturele aanbod. Daarnaast ondersteunt ACM de (grootstedelijke) evenementen en kermissen. |
---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2020 | baten 2020 | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 |
subsidie | 1,7 | 1,7 | 1,8 | 1,9 | 1,9 | 1,9 | 1,9 | |||||||
totaal | 1,7 | 0,0 | 1,7 | 0,0 | 1,8 | 0,0 | 1,9 | 0,0 | 1,9 | 0,0 | 1,9 | 0,0 | 1,9 | 0,0 |
Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?
Deze activiteit is: | volledig beïnvloedbaar | ||
City Marketing is geen wettelijke verplichting. De subsidie die wij geven moet elk jaar opnieuw worden aangevraagd door ACM. |
Maatschappelijke gevolgen
We willen Almere op de kaart te zetten als stad waar het aantrekkelijk wonen, ondernemen en studeren is. Als wij geen subsidie geven aan ACM dan weten mensen Almere en Almeerse evenementen minder goed te vinden. |
---|
Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?
Wij zien voor deze activiteit geen risico's met een financieel gevolg. |
---|