Met dit bedrag verbeteren we onze communicatie. Elk jaar maken we een bestedingsplan waarin we aangeven waar het geld aan wordt uitgegeven. Zo zetten wij in 2022 bijvoorbeeld in op toegankelijkheid en begrijpelijke taal van onze website. |
---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||||||||
realisatie | begroting | |||||||||||||
kostensoort | lasten 2020 | baten 2020 | lasten 2021 | baten 2021 | lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | lasten 2026 | baten 2026 |
inhuur | 0,0 | 0,1 | ||||||||||||
inkoop | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||
totaal | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 |
Is deze activiteit door ons beïnvloedbaar en zo ja, in welke mate?
Deze activiteit is: | volledig beïnvloedbaar | ||
Dit is geen wettelijke taak en is volledig beïnvloedbaar. |
Maatschappelijke gevolgen
Als we hier minder of geen geld aan besteden dan kunnen wij onze organisatie op het gebied van communicatie niet of minder versterken. |
---|
Wat zijn de externe factoren (risico’s) die de activiteit kunnen beïnvloeden?
Voor deze activiteit zien wij geen risico's met een financieel gevolg. |
---|